Svar på några kommentarer: :) :






Becka:hahahah Aaa men heter du också Rebecka elr becka för jag kallas ju bara becka ibland :) :)
bea: nee det tror jag nt men tack så jätte mkt blir as glad :) :) JAaa det var bra jaaa och eftermiddagen är också bra :): ) aaa vi får jullov den 21 december på en Onsdag :) :)
Maya:Vart åker du och åker du i team elr singel?Jag åker ju i team och ska tävla på Lördag i tjörn :) :)
Tack för du tycker det :) :)
Har nt så mkt att säga men jag har varit med en kompis och fikat och så gick vi hem till henne lite sen kollade vi på tv :) :) sen kom pappa och hämtade mig :) :) nu har vi ätit lite så  nu ska jag plugga :) :)
Ha en bra kväll så kmr det kanske upp något ikväll :) :) :)
Heeeeeeeeeej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0